۱۳۸۸ آذر ۶, جمعه

شما هم به دنبال مشتری بهتر و بیشتری هستید؟

مطالعه این نوشته شما را راهنمایی می کند که چطور مشتری بهتر داشته باشیم. کافی است که مارشمالو را زود نخوریم!
من اینجا آمده ام چونکه پیام خیلی مهمی برای شما دارم. من فکر می کنم که ما توانسته ایم مهمترین عامل موفقیت را پیدا کنیم. این کشف همین نزدیکی ها یعنی در دانشگاه استنفورد انجام شده است. یک استاد روانشناسی بچه های چهار ساله را یکی یکی داخل یک اتاق فرستاده است. از هر یک از این بچه های چهار ساله خواسته است: «جانی، من این مارشملو را اینجا می گذارم و یک ربع ساعت از اتاق بیرون می روم. اگر وقتی برگشتم مارشملو هنوز اینجا بود، یک مارشملو دیگر هم به تو جایزه می دهم که تو دو تا مارشملو داشته باشی.» اینکه به یک بچه چهار ساله بگوییم که ۱۵ دقیقه صبر کند، برای اینکه به چیزی که می خواهد برسد، معادل این است که کسی به ما بگوید: «دو ساعت دیگر برای شما قهوه می آوریم.» دقیقا معادل هم هستند. ادامه مطلب به همراه ویدپو و دانلود منبع : وبسایت کسب و کار آنلاین

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر